Časté dotazy

Obecné

Kdo je majitelem značky MG?

MG je jednou z automobilových značek společnosti SAIC Motor se sídlem v Šanghaji. SAIC Motor vyrábí ročně přes 7 milionů vozidel, což z ní činí sedmou největší automobilku světa. Další informace o naší mateřské společnosti naleznete na firemních webových stránkách SAIC Motor na adrese saicmotor.com.

O společnosti SAIC Motor Corporation Limited

SAIC Motor Corporation Limited (dále jen „SAIC Motor“) je největším výrobcem automobilů v Číně.

MG je jednou z automobilových značek společnosti SAIC Motor se sídlem v Šanghaji. Firma aktivně podporuje modely s novými typy pohonu a obchodní využití vozidel s internetovým připojením. Rovněž zkoumá další nově vznikající technologie s potenciálem širšího prosazení. SAIC Motor vyrábí ročně přes 7 milionů vozidel, což z ní činí sedmou největší automobilku světa.

Kde firma sídlí?

Evropská centrála sídlí v nizozemském Amsterdamu.

Modely MG

Kde mohu absolvovat předváděcí jízdu?

K předváděcí jízdě se můžete zaregistrovat ZDE, nebo navštívit vašeho nejbližšího dealera MG.

Podrobnosti a specifikace modelu MG ZS

Podrobnosti o modelu MG ZS najdete ZDE.

Podrobnosti a specifikace modelu MG EHS Plug-in Hybrid

Podrobnosti o modelu MG EHS najdete ZDE.

Kde najdu informace o plánovaných modelech?

Veškeré informace o plánovaných modelech oznamujeme prostřednictvím našeho MG Newsletteru, k jehož odběru se zde můžete zaregistrovat. Můžete nás též sledovat na sociálních sítích Facebook nebo Instagram nebo YouTube.

Technické

Kde najdu informace ohledně servisování vozů MG?

Informace týkající se servisování najdete na webových stránkách www.mgmotor-czech.cz

Záruka

Jak dlouho platí záruka?

Pro vozy registrovaná před 1. lednem 2021 poskytuje MG záruku po dobu 60 měsíců od data registrace. V případě vozů registrovaných po 1. lednu 2021 (včetně) činí záruka 84 měsíců. Pro detaily záruky navštivte www.mgmotor-czech.cz.

Je uplatnění záruky něčím podmíněno?

Ano, k poskytování záručního plnění MG jsou způsobilá pouze vozidla s kompletní a přesnou servisní historií v souladu s doporučeními servisního programu MG a za použití originálních (OEM) dílů a kapalin. Další podrobnosti naleznete v Záruční knížce MG.

Vztahuje se záruka na díly?

Ano. Není-li ve výjimkách ze záruky uvedeno jinak, MG poskytuje na originální náhradní díly MG záruku po dobu 24 měsíců bez omezení počtem ujetých kilometrů. K záručním účelům jsou způsobilé pouze originální díly uvedené v maloobchodním ceníku MG a dostupné u autorizovaných prodejců MG.

Jaká záruka se vztahuje na hlavní komponenty vozidla?

MG Motor se zavazuje poskytovat záruku po dobu 84 měsíců nebo 150 000 km (podle toho, co nastane dříve) na vysokonapěťový bateriový modul, trakční motor, skříň výkonové elektroniky (PEB) a řídicí jednotku vozidla (VCU) coby klíčové komponenty vozidel s novými typy pohonu.

Budu-li MG používat jako vozidlo pro účely poskytování (soukromých) služeb spolujízdy, jaká bude platit záruka?

Záruka na elektrická a hybridní vozidla používaná k poskytování služeb spolujízdy (např. taxi) činí 3 roky s omezením na 100 000 km. Uvedené omezení zahrnuje vysokonapěťové komponenty hnacího ústrojí a lithium-iontovou vysokonapěťovou baterii.

Je záruka MG přenosná na nového majitele v případě prodeje vozidla?

Ano, záruka je po dobu platnosti přenosná na nového majitele, a to i opakovaně.

Platí záruka na prorezivění panelů karoserie vozidla?

Záruka na ochranu proti prorezivění panelů karoserie se vztahuje na celé vozidlo, a to po dobu 7 let. Podmínkou platnosti této záruky je každoroční prohlídka vozidla v autorizovaném servisu MG po celou dobu záruky. Servis musí vyplnit protokol o roční záruční kontrole MG na ochranu proti korozi a orazítkovat příslušnou servisní dokumentaci. Případné opravy zjištěných závad je nutné provést v kvalitě akceptovatelné autorizovanou opravnou karoserií MG.

Dojde-li k poruše vozu v zahraničí (tj. mimo moji domovskou zemi), budou náklady kryty ze záruky?

Ano, MG Motor poskytuje celoevropské záruční krytí, které platí ve všech zemích, kde působí oficiální autorizované servisy MG.

Asistenční služba

Od kdy se začíná poskytovat asistenční služba MG?

Asistenční služba MG běží od data první registrace.

Na co se asistenční služba MG vztahuje?

Služba se vztahuje na způsobilá vozidla MG, která se z důvodu technické nebo mechanické poruchy stala nemobilními. Další podrobnosti naleznete ve specifikacích asistenční služby.

Na co se asistenční služba MG nevztahuje?

MG Motor Europe nezajišťuje ani neposkytuje asistenční služby ve vybraných situacích, např. při dopravní nehodě znemožňující další používání vozidla. Další podrobnosti naleznete ve specifikacích asistenční služby.

Jaké informace potřebuji při požadavku na asistenční službu?

Chcete-li využít asistenční službu MG, uveďte při telefonickém kontaktu následující informace: své jméno, kontaktní telefonní číslo, datum registrace, model a barvu, adresu, typ poruchy a přesné místo.

Musím osobně řídit v situaci, kdy mé MG vyžaduje asistenční službu?

Nikoli, asistenční služba MG je navržena pro potřeby vozidla MG bez ohledu na to, kdo právě řídí a při poruše potřebuje pomoci.

Na které země se asistenční služba vztahuje?

Poskytujeme celoevropskou službu zahrnující většinu evropských zemí. Další podrobnosti naleznete ve specifikacích asistenční služby.

Jak dlouho asistenční služba platí?

Asistenční služba MG platí od data první registrace po dobu 12 měsíců. Platnost lze postupně prodlužovat až na 7 let.

Jak obnovím platnost asistenční služby ve druhém roce?

Dobu platnosti lze prodloužit o 12 měsíců po absolvování servisní prohlídky v autorizovaném servisu MG při dodržení servisního intervalu MG v souladu s podmínkami portfolia služeb MG. Asistenční služba se prodlužuje bezplatně.

Na jaké číslo mám volat, když jsem s vozidlem v zahraničí?

Kontaktujte číslo servisu v zemi, kde byl váš vůz původně zaregistrován xxxxx. Není-li příslušná země na našich webových stránkách uvedena, obraťte se na místního prodejce MG.

Díly a příslušenství

Kde získám informace o příslušenství MG?

Konkrétní informace ohledně příslušenství vám poskytnou prodejci MG. Nabídnou vám tištěné materiály i možnost osobního poradenství. Řadu zajímavých informací na toto téma naleznete i v sekci Příslušenství MG na našich webových stránkách.

Platí nějaké limitní hodnoty pro tahání přívěsů s vozy MG?

Pro modely MG EHS a MG MARVEL R platí maximální hmotnost nebrzděného přívěsu 750 kg. Pro MG5 a zcela nové MG ZS EV je maximální hmotnost nebrzděného přívěsu 500 kg.

Jak nejlépe vyčistím autokoberce?

Optimální způsob čištění autokoberců závisí na materiálu. Pryžové autokoberce snadno vyčistíte opláchnutím vodou a setřením měkkým suchým hadrem. Látkové autokoberce nejlépe vyčistíte speciálním prostředkem na autokoberce. Po vyčištění nechte koberce dostatečně vyschnout.

Mohu montovat nosič jízdních kol na tažné zařízení?

Ano, je to snadné. Zejména je-li nosič vybaven tzv. rychlospojkou.

Jaké příslušenství je k dispozici na ochranu interiéru vozu?

Na ochranu vozidla nabízíme nejrůznější autokoberce, látkové i pryžové. Na ochranu zavazadlového prostoru je vhodná speciálně tvarovaná rohož nebo vana.

Co zahrnuje sada autokoberců MG?

Většinou se jedná o čtyři kusy do prostoru pro nohy vpředu a vzadu. Sady autokoberců se též nabízejí samostatně pro přední a zadní sedadla (vždy po 2 kusech). Jsou k dispozici ve dvou provedeních: pryžové a látkové. Máte-li zájem o rohož do zavazadlového prostoru, můžete si ji objednat samostatně.

Telefon: +420 481 595 200